KALİTE POLİTİKAMIZ VE KALİTE YÖNETİM SİSTEMLERİ

Kalite Politikamız

Müşteri memnuniyetini ön planda tutarak, vizyon, misyon ve değerlerimiz doğrultusunda, faaliyet göstermiş olduğumuz sigortacılık alanında yayınlanmış ulusal ve uluslararası yasa, yönetmelik ve standartlara uyum sağlayacak şekilde, acentelerimiz, çalışanlarımız ve tedarikçilerimizle birlikte, sektörde güçlü, saygın ve güvenilir bir şirket olarak kaliteli hizmet sunmayı ve sürekli iyileştirmeyi taahhüt etmekteyiz.

Kalite Yönetim Sistemleri

Aksigorta tüm müşteri, iş ortağı, paydaş ve çalışanlarına kaliteli hizmet vermeyi ilke edinmiştir.

Bu ilke doğrultusunda Aksigorta, kalite güvence sistemini kurmuş ve 1998 yılında BVQI’dan (Bureau Veritas Quality International) BS EN 9001:1994 Kalite Standardı Belgesi’ni almıştır. Kalite Yönetim Sistemi standardı değişen müşteri ihtiyaçları ve günün koşullarına göre güncellenmiş olup, 2015 yılında ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemi yayınlanmıştır. Aksigorta mevcut sistemlerini güncel versiyona uyumlu hale getirmiştir.

Müşteri odaklı hizmet anlayışı ile hareket eden Aksigorta, bu anlayış doğrultusunda müşteri ilişkileri yönetimini uluslararası standartlara taşıyarak ISO 10002:2015 Müşteri Şikayetleri Yönetim Sistemini kurmuştur.