Geri Dön

Yat Sigortası

Mavi yolculuk keyfinin güvenli yol arkadaşı: Aksigorta

Ne Yapmalıyım?

Yat yolculuklarında hasar durumu ile karşılaşman halinde yapman gerekenler çok kolay. Aksigorta’nın çözümlerine ulaşmak için izleyeceğin yolu adım adım inceleyelim.

Bizimle İletişime Geç
01

Bizimle İletişime Geç

Hasar meydana gelmesi halinde hemen 444 27 27 numaralı Aksigorta Hizmet Merkezi'ni arayarak durumu bize bildirmelisin.

Belgeleri Bize Ulaştır
02

Belgeleri Bize Ulaştır

Aşağıda belirtilen gerekli belgeleri temin ederek eksperine ya da veya Aksigorta Genel Müdürlüğü'ne ulaştırmalısın.

Dosyanı Takip Et
03

Dosyanı Takip Et

Dosyanla ilgili bilgi almak için 444 27 27'yi arayabilir, benimaksigortam’dan işlemlerini online olarak takip edebilirsin.

Gerekli Bilgi ve Belgeler

Gerekli bilgi ve belgeleri eksiksiz şekilde tarafımıza ilettikten sonra hasar dosyan hızlıca işleme alınacak.

Gerekli Bilgi ve Belgeler

  • Deniz raporu ve mürettebat ifadeleri
  • Denize elverişlilik belgesi
  • Meteoroloji raporu
  • Güverte, makine ve telsiz jurnalleri
  • Kurtarma teklifleri
  • Tamir teklifleri
  • Gemi donanımı asgari emniyet belgesi
  • Personel listesi
  • Klas Belgesi
  • Klas Bakım Sertifikası
  • Klas raporu
  • Hasar fotoğrafları
  • Vergi kimlik numarası veya vergi levhası
  • Tamir ve diğer masraf faturaları
  • Eksper raporu
  • Gerekirse adjuster raporu
null