1- Aracındaki Hasarı Kayıt Altına Al
Kaza Tespit Tutanağı’nı doldurarak ya da zabıt tutturarak hasarını belgelemelisin. Eğer imkânın varsa kazanın ve kazadan oluşan hasarın farklı açılardan fotoğraflarını çekebilirsin.
2- Bizimle İletişime Geç
444 27 27 Aksigorta Hizmet Merkezi'ni arayarak kazayı bize bildirmelisin. Ayrıca yine bu numaradan, çekici/ikame araç talep edebilirsin.
3- Aracını En Yakın Anlaşmalı Servise Götür
Aracını Aksigorta’nın anlaşmalı olduğu sana en yakın servise, Akçözüm servislerine ya da yakınında bunlar yoksa tercih ettiğin herhangi bir servise götürebilirsin.
4- Belgelerini Servise Teslim Et
Temin ettiğin gerekli belgeleri, aracını teslim ettiğin servise veya Aksigorta Genel Müdürlüğü'ne ulaştırmalısın. Temin etmen gereken belgelerin listesini aşağıda görebilirsin.
5- Dosyanı Takip Et
Hasar dosyanı mutlaka takip etmelisin. Bunun için 444 27 27 Aksigorta Hizmet Merkezi’nden bilgi alabilir ya da hasar dosyanı Aksigorta Online'dan online olarak takip edebilirsin.
Gerekli Bilgi ve Belgeler
Kasko hasar dosyaları için çarpma ve çarpılma olaylarında istenen belge ve bilgileri senin için listeledik. Unutma, istenilen bu belge ve bilgileri temin ettikten sonra aracının bulunduğu servise ya da Aksigorta Genel Müdürlüğü'ne bırakmalısın.
"Mini Onarım" teminatı bulunan kasko poliçelerinde küçük ölçekli hasarlarınızı, hasar dosyası açılmasına gerek kalmadan, hasarsızlığınız bozulmadan yaptırabilirsiniz. Mini Onarım servislerinin adresleri için 444 27 27 numaralı Aksigorta Hizmet Merkezi'ni arayabilirsiniz. *Dain-i Mürtehin: Poliçe sahibinin Dain-i Mürtehin’i varsa poliçe kapsamında olan bir riski yaşadığında, tazminat sigortalı araç sahibine değil, rehin alacaklısına ödenir.