Diğer Güvencelerim için Yardım

  • Diğer
  • Elektronik Cihaz Hasarları
null

Ne Yapmalıyım?

Aksigorta güvencesinde olan elektronik cihazların zarar gördüğünde üzülme. Sadece birkaç adımda Aksigorta’nın çözümlerine ulaşma avantajı seninle.

1-Bizimle İletişime Geç

Hasar meydana gelmesi halinde vakit kaybetmeden 444 27 27'den Aksigorta Hizmet Merkezi'ni aramalısın.

3-Dosyanı Takip Et

Dosya süreçlerinle ilgili bilgi almak için 444 27 27'yi arayabilir ya da süreci Aksigorta Online’dan takip edebilirsin.

2-Belgeleri Bize Ulaştır

Aşağıda belirtilen gerekli belgeleri eksiksiz bir şekilde temin etmeli ve eksperine ya da Aksigorta Genel Müdürlüğü'ne ulaştırmalısın.

Gerekli Bilgi ve Belgeler

  • - Sigorta poliçesi
  • - Sigortalının olaya ilişkin beyanı ve ilgili tutanaklar
  • - Fiyat teklifini içeren ve hasar nedenini belirten teknik/yetkili servis raporu
  • - Sigortalının çektiği hasar fotoğrafları
  • - Talep yazısı