Diğer Güvencelerim için Yardım

  • Diğer
  • Nakliyat Hasarları
null

Ne Yapmalıyım?

Aksigorta’nın nakliyat hasarlarında oluşturduğu çözümlere aşağıdaki adımları izleyerek ulaşabilirsin.

Acil Tedbirleri Al

Hasara uğrayan emtianın (ticari malın) daha fazla zarar görmemesi için gerekli tedbirleri almalı ve emtiayı, Aksigorta yetkilisi ya da eksperin görüşüne hazır hale getirmelisin.

Bizimle İletişime Geç

Hasar meydana geldikten sonra hiç vakit kaybetmeden 444 27 27 numaralı Aksigorta Hizmet Merkezi'ne ulaşarak bizi durumdan haberdar et.

Ekspertiz Yaptır

Hasar tespiti için tarafımızdan eksper görevlendirilmesi halinde eksper ile uygun zamanlarınızı belirleyerek hasar tespiti yaptırmalısın.

Dosyanı Takip Et

Dosyanla ilgili süreci takip etmek ve bilgi almak için 444 27 27 numaralı Aksigorta Hizmet Merkezi’ne ulaşabilir, dosyanı Aksigorta Online’dan online olarak takip edebilirsin.

Belgeleri Bize Ulaştır

Aşağıda belirtilen gerekli belgeleri temin ederek eksperine ya da Aksigorta Genel Müdürlüğü'ne ulaştırmalısın.

Gerekli Bilgi ve Belgeler

  • - Sigorta poliçesi
  • - Beyan yazısı
  • - Fatura
  • - Konşimento (deniz yolu taşıma senedi)
  • - Hamule senedi (tren taşımacılığı senedi
  • - CMR (kara yolu taşımacılığı senedi)
  • - Kargo raporu
  • - İthalat işlemleri halinde gümrük giriş beyannamesi
  • - İhracat işlemleri halinde gümrük çıkış beyannamesi
  • - Tutanak
  • - Çeki listesi (Kaplara konulan eşyaların listesi)
  • - Hasar fotoğrafları
  • - Nakliyeciye çekilen protesto yazısı
  • - Hasar trafik kazası sonucu oluşmuşsa trafik zaptı ile ehliyet ve ruhsat fotokopileri
  • - Vergi kimlik numarası veya vergi levhası