Sıkça Sorulan Sorular

-- Kolay Sağlık Sigortası

Kolay sağlık sigortası avantajları nelerdir?

  • Sayfalarca işlem yapmadan, kolay ve hızlı bir şekilde sahip olma
  • Yaygın anlaşmalı kurum ağı ( A3 Network, anlaşmalı kurumlar için bkz: www.aksigorta.com.tr) Cinsiyet ve yaş farketmeksizin aynı primi ödeme imkanı
  • 0 - 45 Yaş aralığı için « sağlıklıyım» sözünüzle sigorta alma imkanı
  • Anlaşmalı Kurumlarda kapsamlı check-up, mamografi / meme Usg ve PSA hizmeti
  • Anlaşmalı Özel Hastanelerde kapsamda olmayan işlemler için Aksigorta indirimi ile işlem rahatlığı
  • Vergi indirim avantajı

Kolay Sağlık Sigortası hangi anlaşmalı kuruluşlarda geçerlidir?

Ürün için Anlaşmalı olduğumuz kuruluşlara Aksigorta ana sayfamızda bulunan linkten ulaşabilirsiniz. https://www.aksigorta.com.tr/anlasmali-kurumlar/acenteler

Yatarak Tedavinin Kapsamı Nedir?

Hastalığın tedavisi için cerrahi bir uygulama ya da hastanede yatış gerektiren ilgili sağlık masrafları

Limit 80.000 TL ( %10 Sigortalı Katılım Payı)

  • Ameliyat giderleri,
  • Ameliyat malzemeleri,
  • Özellikli tedavi, yoğun bakım gideri,
  • Oda ve refakatçi giderleri,
  • Kemoterapi, radyoterapi, diyaliz,
  • Suni uzuv giderleri,
  • Küçük müdahaleler,
  • Evde bakım,

Poliçeyi acil durumlarda kullanabilir miyim?

Evet, kullanabilirsiniz. Poliçe genel ve özel şartları gereği Teminat Dışı Kalan Haller ile Bekleme Süreli durumlar dışında ani bir hastalık veya bedensel yaralanma sonucunda ortaya çıkan ve geciktirilmesi mümkün olmayan özel şartlarda tanımlı Acil Durum listesindeki rahatsızlıklar için, bir hastanenin acil servisinde hizmet almayı gerektiren sağlık durumları acil durumdur.

Örnek acil durumlar: Trafik Kazası, Apandisit, Akut miyokard enfarktüsü, Yüksekten düşme, Elektrik Çarpması, Tüm kırık ve çıkıklar, Yüksek ateş (39,5 ve üzeri ), Her türlü 2. ve 3. derece yanıklar vb.

Poliçede tercih ettiğim Aksigorta A.Ş. anlaşmalı sağlık kurumlarında gerçekleşen tedavilerim için tazminat işlemlerinde izlemem gereken yol nedir?

Anlaşmalı kurumlarda gerçekleşen sağlık giderleri için başvurduğunuz kurum tarafından provizyon onayı talep edilecektir. Poliçe şartları içerisindeki dağlık harcamaları için faturanın %10 ‘u Sigortalı tarafından karşılanmaktadır. Detaylar için Kolay Sağlık Sigortası Özel Şartları ilgili maddeleri inceleyebilirsiniz.

Bu poliçe ile yenileme güvencesi hakkına sahip olabilir miyim?

Bu poliçe kapsamında sigortalanacak kişilere Yenileme Güvencesi verilmemektedir.

Poliçe yenileme döneminde farklı bir sağlık sigortası ürünü alabilir miyim?

Evet, poliçe yenileme döneminde, farklı bir kapsama sahip sağlık ürünü tercih edilmesi halinde, yeniden risk değerlendirmesi yapılacaktır. Kolay Sağlık Sigortası ürününde poliçe dönemi içerisinde kazanılmış haklar kapsamlı ( grup ve bireysel) sağlık sigortasına devredilmemektedir.

Poliçedeki check-up, mamografi, Psa Kontrol gibi ek hizmetlerden nasıl faydalanabilirim?

Bu hizmetlerden yararlanmak ve anlaşmalı kuruluşlar hakkında bilgi almak için 444 27 27 Aksigorta Hizmet Merkezi’nin aranması ve randevu oluşturulması gerekmektedir. Sigortalılar haftaiçi 09:00 – 17:30 saatleri arasında randevu taleplerini iletebilirler. Hizmet Merkezi en geç 3 iş günü içerisinde randevu organizasyonu yaparak Sigortalı’ya bilgilendirme yapacaktır.

Check-up ın içeriğinde hangi hizmetler bulunuyor?

Check-Up Panelinde “Akciğer Grafisi Tek Yönlü, EKG, Tam Kan Sayımı (18 Parametre), Tam İdrar Testi, Sedimantasyon, Açlık Kan Şekeri, Total Kolesterol ve hekim tarafından sonuçların değerlendirilmesi için muayene” hizmetler yer almaktadır.