Sıkça Sorulan Sorular

Poliçe İşlemleri

Poliçe İşlemleri Soruları

Poliçeme yeni teminat ekleyebilir miyim?

Poliçene yeni teminat ekleyebilir, mevcut teminatının limitini değiştirebilirsin. Bu işlemler için poliçeni satın aldığın Aksigorta acentene başvurabilir veya 444 27 27’den Aksigorta Hizmet Merkezi’ni arayabilirsin.

Poliçemi nasıl görüntüleyebilirim?

Poliçeni görüntülemek için benimaksigorta.aksigorta.com.tr’ye kaydolduktan sonra giriş yaparak Aksigorta’dan satın aldığın tüm poliçelerin detaylarını görüntüleyebilirsin.

Aksigorta’dan nasıl poliçe satın alabilirim?

Aksigorta’dan poliçe satın almak için www.aksigorta.com.tr ürün sayfaları (link) üzerinden teklif formu doldurabilir, en yakın yetkili Aksigorta acentesine (link) başvurabilir ya da 444 27 27’den Aksigorta Hizmet Merkezi’ne ulaşarak talebini iletebilirsin.

Poliçem üzerinde yanlış bilgiler var, nasıl düzelttirebilirim?

Poliçen üzerindeki bilgilerde (iletişim, poliçe bilgileri vb.) değişiklik yapmak için Aksigorta acentene başvurabilir veya 444 27 27’den Aksigorta Hizmet Merkezi’ni arayabilirsin.

Poliçem dahilindeki ek/ücretsiz hizmetler nelerdir, nasıl faydalanabilirim?

Faydalanabileceğin ek/ücretsiz hizmetleri öğrenmek için poliçeni ve aksigorta.com.tr ürün sayfalarını (link) inceleyebilir, 444 27 27’den Aksigorta Hizmet Merkezi’ni arayarak bilgi alabilirsin.

Poliçemi yenilemek istiyorum, ne yapmalıyım?

Poliçeni yenilemek için acenten (anlaşmalı acente linki) ile iletişime geçebilir, 444 27 27’den Aksigorta Hizmet Merkezi’ni arayarak talepte bulunabilirsin.