Ödüllerle Taçlanan Başarılar
Sigortacılık sektörüne “Bambaşka” bir bakış açısı kazandıran Aksigorta, Kincentric tarafından düzenlenen En İyi İşyerleri Ödülleri kapsamında 2020 yılında da “Türkiye’nin En İyi İşyeri” seçilmiştir.
Türkiye’nin En İyi İşyeri
Dünyada 20 yıldır yürütülen ve 78 farklı pazarda uygulanmakta olan “Kinsentric Best Employer Programı”nda bu yıl Türkiye’nin veri tabanında bulunan 50 farklı sektör ve 400 şirket arasından yaklaşık 200 şirket değerlendirilmiş ve çalışanları için en iyi çalışan deneyimini ve çalışma ortamını yaratan şirketler “Kincentric Best Employer - En İyi İşyeri” olarak ödüllendirilmiştir.
Aksigorta’nın üst üste ikinci kez kazandığı bu ödül, çalışan bağlılığının yanı sıra “Çeviklik, Bağlı Kılan Liderlik ve Yetenek Odağı” kriterlerine göre belirlenmektedir. İşe alımdan kariyer gelişimine, performans yönetiminden eğitim ve gelişim fırsatlarına kadar tüm İnsan Kaynakları uygulamalarında sürekli gelişim ilkesiyle hareket eden Aksigorta, çalışanların kendi en iyilerine ulaşacakları ortamı yaratmayı hedeflemektedir.
Çalışan merkezli İnsan Kaynakları uygulamalarını hayata geçiren Aksigorta, bağlı ve sonuç üreten bir organizasyon olmak için çevik çalışmayı benimsemiş, kendi kendini yöneten ekipler oluşturmakta; yeni dünyanın gerektirdiği beceri ve yetkinlikleri geliştirmek için çalışanların geleceğine yatırım yapmaktadır.
Mükemmel Müşteri Memnuniyeti
Türkiye’nin ilk ve tek müşteri memnuniyetini ölçen platformu Sikayetvar.com’un beşinci kez gerçekleştirdiği A.C.E Awards’ta bu yıl, 30 farklı sektörde müşteri deneyimini en iyi yöneten ulusal ve uluslararası 54 marka ödüllendirilmiştir. Müşteri odaklı yaklaşımlarıyla sigorta sektöründe sınırları zorlamaya devam eden Aksigorta, A.C.E Awards’ta “Mükemmel Müşteri Memnuniyeti - Elementer Sigorta A Kategorisi’nde Gold Ödülü”ne lâyık görülmüştür.
Stevie Awards’dan İki Ayrı Ödül
Aksigorta, The Stevie Ödüllerinde Satış ve Müşteri Hizmetleri kategorisinde, insan kaynakları projelerinden oyunlaştırılmış satış teşvik programı “Aksigorta Games” ve satış ekibi yetkinlik gelişimi için tasarlanan “Satış Yöneticisi Gelişim Programı” ile bu yıl sektöründe tek şirket olarak iki ödülün sahibi olmuştur. 48 farklı ülke ve her ölçekteki şirketten 2.600’den fazla projenin değerlendirildiği The Stevie Ödüllerinde, “Yılın Satış Gelişimi ve Koçluk Programı” ve “Yılın Satış Teşvik Programı” ödüllerine lâyık görülen Aksigorta, tüm çalışanlarına iş birliği içinde, sürekli gelişebilecekleri, değişen dünyanın gerekliliklerinin bir adım önünde olabilecekleri, sonuç üretip, kendilerini gerçekleştirebilecekleri bir çalışma ortamı sunmayı hedeflemektedir.
Yılın En İyi İş Geliştirme Projesi
Türkiye sigorta sektörüne yapay zekâyı kazandıran Aksigorta, bir ilke daha imza atarak, son kullanıcı açısından oldukça önemli bir gelişme olan risk fiyatlandırma süreçlerini de yapay zekâ üzerinden gerçekleştirmeye başlamıştır. 2020 yılında bütün bireysel trafik portföyünü yapay zekâ ile fiyatlamaya başlayan Aksigorta, Türkiye’de bunu yapan ilk şirket olmasının yanı sıra dünyada da sayılı şirketler arasında yer almaktadır. Bu bağlamda, IDC CIO Ödülleri’nde “Yılın En İyi İş Geliştirme Projesi” ödülünün sahibi olan Aksigorta, artık yapay zekâyı trafik ve kasko ürünlerinin fiyatlamasında kullanmaktadır.
En İyi Uzaktan Takım
Başarılı dijital altyapı yatırımlarıyla, Türkiye’de ilk vakanın görüldüğü mart ayından itibaren evden çalışma modeline geçiş yapan Aksigorta’nın haziran ayında çağrı merkezinde yeni bir seviye olarak kurduğu şikâyet yönetim ve memnuniyet ekibi olan Önce Müşterim Ekibi, başarılı işleri ve yüksek performansı ile IMI Conferences tarafından bu yıl 13’üncüsü düzenlenen Türkiye Çağrı Merkezi Ödülleri’nde pandemi döneminde kurulan “En İyi Uzaktan Takım” seçilmiştir.